Acties
Sta jij ook op tegen MS en wil je Willeke helpen? Heb je misschien een goed idee om geld in te zamelen? Ben je net als Willeke goed in bakken, ben je een fervent hardloper, werk je bij een grote organisatie die iets voor haar kan betekenen of ben je op een andere manier creatief? Denk je dat je haar kunt helpen? Geweldig! Sta op en laat je horen! Voor wat hoort wat, uiteraard. Als je Willeke helpt, dan zullen wij jouw actie vermelden op de website van Stichting Sta Op en op onze social media-kanalen.
Ik heb een goed idee!
Naam*
Telefoonnummer
e-mail adres*
Mijn idee is*
Eerdere acties!
Brasserie 't Zusje
Avond bourgondisch genieten voor het goede doel
Een avond bourgondisch tafelen voor het goede doel? Brasserie 't Zusje Tilburg organiseert voor Stichting Sta Op een speciale avond op 20 februari 2018. Reserveer snel! Voor €45,00 (ex. drankjes) kunt u de hele avond onbeperkt genieten van de lekkerste tapasgerechten van Tilburg. Reserveren is noodzakelijk. Dit kan via reserveringen@stichtingstaop.nl.
Studio Xplo
Creatieve workshop
Zaterdag 6 januari 2018 houdt Studio Xplo van 10.00-15.00u Open Atelier en de laatste twee uur organiseert Jofke® een workshop. De minimale bijdrage voor deze workshop is €15,00 waarvan de volledige opbrengst naar Stichting Sta Op gaat. Meer geven mag dus altijd!!
Stem op de workshop naar keuze en wij verrassen je die middag met de workshop die de meeste stemmen heeft gekregen. Iedereen vanaf 10 jaar is welkom om mee te doen.

Laat weten dat je erbij bent door het digitale inschrijfformulier (http://www.studioxplo.nl/inschrijfformulier/ ) in te vullen en geef daarbij je stem door. Je kunt stemmen op één van de volgende workshops:

Bewuster leren kijken (excursie in het wandelbos)
EigenAardig Portrettekenen
Tekenen wat je voelt
Tekenen op beweging en muziek
Tekenen naar de waarneming

Ben je dus creatief of heb je zin in een creatieve middag? Wil je je vaardigheden aanscherpen en les krijgen van Jofke, die al sinds jaar en dag lesgeeft in allerlei creatieve onderdelen? Meld je dan snel aan via het inschrijfformulier ( http://www.studioxplo.nl/inschrijfformulier/ ) en jouw 2018 begint lekker creatief!
Stichting Sta Op
Markt in Koningshoven, Symfonie en Baselaer, Tilburg
Op 15 oktober is het in wijkcentrum Koningshaven, aan de Kruisvaardersstraat 32, van 10.00 - 16.00 uur markt.

Op 29 oktober is het in wijkcentrum de Symfonie, aan de Eilenbergstraat 250, van 11.00 - 15.00 uur markt.

Op 5 november is het in wijkcentrum de Baselaer, aan de Hoefstraat, van 10.00 - 15.00 uur markt.

Komen jullie ook langs voor een mooie gelukssleutelhanger, iets anders handgemaakts of een kiopje koffie?
Riddershof, Tilburg
Bingo met prachtige prijzen - 24 november 2017
Ik sta erom bekend bij bingo's altijd alle prijzen weg te halen, maar vanavond hebben jullie geen last van me. Ik ga namelijk de geluksnummers voor jullie omroepen! Wil je een verwenpakket, voedingspakket, high-tea voor twee, dinerbonnen, sfeerpakket, flesjes wijn of een van de andere prachtige prijzen winnen? Stel je geluk dan op de proef en doe mee! En mocht je niks gewonnen hebben met bingoën, misschien dan wel met de loterij die we dezelfde avond houden...

24 november 2017
Zaal open om 19.00 uur, bingo start om 20.00 uur
Bingokaarten kosten €15,00
Loterij
Shoeby Heyhoefpromenade Tilburg
Shoeby VIP Shopping - 21 november 2017
Wie houdt er nu niet van shoppen? Kan jouw garderobe in het najaar wel een boost gebruiken? Of zoek je misschien al iets voor de feestdagen? Shop dan samen met ons bij Shoeby Heyhoef en krijg professioneel stylingadvies zodat jij dit najaar kunt shinen! Jij krijgt 10% korting en onze stichting krijgt 10% van de omzet. Entree is gratis, loop op 21 november gewoon lekker binnen tussen 19.00 uur en 21.00 uur.
Astrid Harrewijn en Café Heuvel 15
Pubquiz met Astrid Harrewijn - 10 november 2017
Weet u alles over sport, muziek, lifestyle, kunst, literatuur of food? Denkt u korte metten te maken met de rest van Tilburg en hebt u zin in een avondje krachtmeten? Dan nodigen wij u van harte uit om de strijd met anderen aan te gaan tijdens onze pubquiz. Astrid Harrewijn, bekend Nederlands schrijfster die onlangs haar laatste boek 'Vrienden voor het leven' heeft uitgebracht, presenteert deze pubquiz. Een handtekening scoren mag! De minimale teamgrootte is 2 personen. Samen sta je sterker! Meld je snel aan via info@stichtingstaop.nl, de ruimte is namelijk beperkt.

10 november 2017
Pubquiz begint om 20.00 uur
Deelnamekosten zijn €30,00 per persoon, inclusief een lootje voor de loterij
Toch niet de slimste van de avond? Misschien win je dan wel iets in de loterij!
Stichting Sta Op
Zuiderbazaar 17 september 2017 - Opbrengst 204,30
Stichting Sta Op heeft op 17 september van 12.00 tot 17.00 uur op de Zuiderbazaar rond het Zuiderkwartier in Tilburg een mooie kraam waar we allerlei prachtige haakwerkjes verkopen voor de stichting. We verkopen mooie handgemaakte knuffels, kerstdecoraties, hele leuke gelukspoppetjes en nog veel meer. Kom je ook langs? De opbrengst gaat 100% naar de stichting.
IBAN NL 80 RABO 0321 9390 93
Vrienden van Stichting Sta Op